onsdag 15 december 2010

VACKER JULDEKOR

Bild Slettvoll

Jag brukar inte vara något stort fan av norska Slettvoll, de har genom åren profilerat sina annonser lite vita-och-beige med kantiga möbler. Ni har säkert sett dem i interiörmagasin. Har i veckan suttit och jobbat med en lägenhet i Åre, och letar därför vinterinspiration. Snubblar på detta och när jag ser julstylingen i deras katalog blir jag glatt överraskad. Detta har en stjärninredare vid namn Helene Forbes Hennie gjort för Slettvoll - och den är helt grymt vacker. Vitt och massa julgrönt. Så enkelt och fint gjort. Lägger in några bilder från Slettvolls juldekor idag, så kan man ta några blad ur denna styling för enkel och snygg jul-make-over hemma.

Sanslöst snygg lykta, men möjligen lite svårt att få tag i en sån här...



Stod och höll i ett par myrtenträd igår, men de fick inte följa med mig hem. Vi åker bort hela januari och de dör väl då i kalla huset. Men nu ångrar jag mig ändå...



Såna här kälkar finns det gott av i Österrike i alla fall, och en sån ska med hem så kan hunden dra barnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar