tisdag 14 december 2010

MISTEL OCH GRANFOT



Oohhhhh, hjärnan verkar ha snöat in på juldekor just nu. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag sliter fram juldekor till höger och vänster nu... Hittade denna bild i min minnesmapp, men minns inte var jag hittat den. Hur som helst, denna zinkhink under granen tycker jag är fantastiskt fin. Ett litet tips.


Hemma har ett fång mistelkvistar letat sig upp i taket. För att slippa ta hål någonstans har jag pendlat ned den ifrån trappräcket på övervåningen. Den syns nu från hallen och köket och den som skall gå upp i trappan får sig en puss :)
Tavlan som skymtar i bakgrunden har min då fyraåriga dotter gjort av Svenskt Tenns Elefant-tyger, klippte ut alla elefanter i olika färger och satte ihop dom igen i en färgkavalkad. Vår absolut bästa och mest älskade tavla hemma!



1 kommentar: