onsdag 11 maj 2011

HITTAR EN FAVORIT POSTLÅDA

Bild Bruka


Det är ju detaljerna som gör det... Nu har jag snubblat på en postlåda jag bara måååååste ha, den skulle göra sig så fin mot våra vita ribbstaket och gråvita granit. Om man ska gena på att få kvalitetskänlsa hemma så ska man koncentrera sig på detaljer som man kommer i direkt kontakt med. Så som fina lampknappar, justa handtag eller vackra knoppar på lådorna. Man märker av det och blir glad när man tar i dem. Och nu skulle jag alltså mötas och ta i en fin postlåda i plåt det första jag gjorde när jag kom hem på eftermiddagen, med ett fint typsnitt som stavar P O S T på framsidan. Lovely lovely. Men jag vill ha en vit, ovan en lika snygg i svart.


Ni ser ju, den här vita postlådan bara beeeeeer om att få hängas upp på väggen bredvid den vita spaljen och krukorna :) Bruka here I come!

8 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt! Bra förslag, en sån vill man ju såklart ha :)
    Anna

    SvaraRadera
  2. Den kommer passa fint där!

    SvaraRadera
  3. Ser stilrent ut, kommer passa bra! Tack för all härlig inspiration som vanligt! Sara

    SvaraRadera
  4. Kommer bli kanonfint!

    tina =)

    SvaraRadera
  5. Försöker komma över till din sida på Hus o Hem men lyckas inte. Vill ju följa båda!

    SvaraRadera
  6. Hej Anonym, och stort tack för påpekandet! Det har varit lite struligt att få länken att fungera, men trodde att jag fått den att länka om :/ Nu har jag i a f länkat om den igen så återigen stort tack. NU hoppas jag att du (och alla som vill hoppa emellan bloggarna) kommer fram på länken :)

    Karin

    SvaraRadera
  7. Var kan man köpa en sådan?

    SvaraRadera
  8. Bruka! Men det här är ett tre år gammalt inlägg, vet ej om den finns längre :)

    SvaraRadera