lördag 21 maj 2011

NY SNYGG POSTLÅDA




Bild studio karin


Vilken härlig helg! Sommarväder :) Och jag boar på i full fart. Eller, i den mån det går när man är höggravid... Jag skrev ju att jag hittat en så snygg postlåda i förra veckan i det här inlägget. Tja, nu har den hittat hem och kommit på plats. Det blev den vita från Bruka precis som jag tänkte. Postlådan är i vitlackad plåt med fina silverbokstäver P O S T. Och det blev såååååå fint! Det är - som alltid - detaljerna som gör det där lilla extra! :)



3 kommentarer:

  1. Underbar är den! Håller med, detaljerna gör det hela!

    SvaraRadera
  2. Den är så fantastiskt fin! Brevbärare som man är så är man insnöad på brevlådor...

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer, och :))) ja jag får hoppas att jag gör brevbäraren glad här med! Roligt med ett "proffsutlåtande" från en som snöat in på OCH jobbar med brevlådor :)

    Karin

    SvaraRadera