söndag 19 juni 2011

NU ÄR LILLEBROR HÄR

Bild studio karin

Ja, så var han då här, Lillebror. Som jag har boat och fixat, och väntat, nu ska jag sitta och bara njuta av den lille och ta det lugnt. Men vi ses snart här igen. Jag hann boa klart Lillebrors hörna innan han kom, så jag bjuder på lite bilder (och ett förskrivet inlägg) som jag hann ta innan det var dags. En virkad filt i skönaste baby-alpaca som jag har virkat själv (ja, jag brukar bli lite "fixig" när jag är höggravid...) och lite fina kuddar. Ett örngott från Mimou med de sötaste blå korsstygnen på, och en liten blå Elefant kudde från Svenskt Tenn. Jag gillar ju barnrumsdetaljer i kvalitet som kan växa med barnet upp i åldern.



På sängen hängde den "packade väskan", den mytomspunna, den man tar med till BB. Full med fina kläder, filt och snutte. Denna kommer från Oilily och kan bland annat beställas här. Och ett färgglatt vackert hänge för Lillebror att titta på, söta elefanter från Indiska. Som ni ser har snart sex år av en överdos i rosa slagit över heeeeelt i blått och grått :))) Och nej, han heter inte Lillebror, men mina småtjejer (som nu är ytterligare lite större fast de bara är 5 och 2 än!) har jobbat in arbetsnamnet så det sitter kvar... Nu, mys pys för min del :)

Vi ses snart här igen

Kram Karin


12 kommentarer:

  1. Varmaste gratulationerna till er Lillebror!

    SvaraRadera
  2. Varmt Grattis till er Lillebror! Njut av bebisbubblan!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Lillebror! Så fräscht med blått!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vilken fin filt du har virkat.
    Kramar
    Vilma

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er lill-kille. Vilken underbar filt du virkat, jättefin.

    Kram Josefine (at home)

    SvaraRadera
  6. Åh stort grattis till Lillebror!

    SvaraRadera
  7. Grattis till Lillebror!! Ha en fin sommar! Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Grattis vad kul!

    Hittade just hit till din blogg :-)
    Ha en fin helg!
    Elina

    SvaraRadera
  9. Hej alla söta glada gratulanter :) Stort tack för era hälsningar här, nu har vi njutit av första bubblan och börjat ge oss ut i världen. Snart kommer bloggen igång igen, i juli nån gång, ses då tjejer :) Glad sommar till er alla med!

    kram Karin

    SvaraRadera
  10. å så fint!! och ett stort grattis, om än lite i efterhand :)

    passa på att njuta.

    SvaraRadera
  11. Jättestort och lite sent grattis från mig också! Njut av er bebissommar!
    Kram,
    Susanne

    SvaraRadera