fredag 26 augusti 2011

HEMMET PLÅTAS

Bild studio karin

Åh vad händer här :) Så spännande så, jag kan knappt bärga mig till att se resultatet! Idag har jag fått hemmet fotograferat av två urgulliga tjejer - stylist Anna och fotograf Maria. Vackra bilder (jag kände knappt igen hemmet, riktigt bra blev det), lite kaffe, smarriga bageribullar och solsken på det. En kalasfredag helt enkelt. Här fotas vardagsrummet som fått en förnyelse inför hösten.

 Bild studio karin

Ett tillskott i rummet är min efterlängtade stora svarta häst som jag letat efter. En dag på NK i somras snubblade jag på den, precis som jag föreställt mig den. Och nu bor den på sideboardet i vardagsrummet bredvid porslinshästen från Österrike.

Bild studio karin


.......och här är motivet som Maria plåtar på bilden överst. Jag älskar att bygga stilleben på väggen, tavlor och skulpturer och lampor i en komposition som är trevlig att titta på. Får se var reportaget hamnar, och när! Nu mina vänner, ska jag lämna mitt vääääääääldigt ovanligt städade hem för en tripp till skärgården. Fånga den sista sommarhelgen i augusti! Glad och trevlig helg önskar jag er :)


4 kommentarer:

  1. Åhh, vad roligt! Ser superfint ut! Alltid spännade att se hela reportaget i tidningsform.

    Hoppas ni får en mysig helg i skärgården!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie :), jaaa jag tycker också det blir (nästan för) spännande... Men det ligger troligen långt fram i tiden, magasinen planeras ju så långt i förväg... Ha en trevlig helg du med pinglan :)

    kram Karin

    SvaraRadera
  3. Spännande! Du säger väl till när det kommer i en tidning!

    SvaraRadera