fredag 14 oktober 2011

ÄR NI NYFIKNA PÅ ÅRETS JULINSPIRATION...

Bild IKEA press


.........så kommer den att se ut så här i många hem i år :) Ikeas julkatalog är på väg, och här kommer lite preview bilder på julen i år. Ovan en mycket söt lamp-girland. 





Vackert vitt finns det också, vitt är ju lika juligt som rött nuförtiden tycker jag. De där blanka vita hjärtat var väldigt snyggt, nyfiken på att klämma på det i verkligheten. Jag gillar när man klär granen med många lika av varje, så ett gäng blanka vita hjärtan i min kanske? Vi får se...




Och så en hemtrevligt, mys pysig och slöjdkänsla på granen har Ikea med i år. Charmigt och varmt.



Och glammig vit Nyår! Så klart, vad annars :) Börjar ni längta? Jag är absolut inte där än... men det känns alltid så långt bort i oktober när julskyltningen kommer, och så VIPPS är det visst jul!
Nu mina vänner, hoppas jag ni har en fantastiskt mysig fredagskväll framför er.




2 kommentarer:

  1. Finfin julinspiration!

    Ha en fantastisk dag idag med din familj, era vänner och lilla T!!!!

    Kram

    Petra

    SvaraRadera
  2. Tack, det var en super dag :)

    kram

    SvaraRadera