fredag 14 oktober 2011

NYA KUDDAR HEMMA

Bild studio karin 

Jag hinner inte fota så mycket själv nuförtiden, och jag saknar det. Men bebbe växer fort och är lite nöjdare i längre stunder, och jag kan plocka fram kameran lite smått igen :) Saknar bildredigeringen, som jag älskar! Men nu har jag fotat lite hemma, nya inredningsdetaljer, och här är lite nya kuddar som hittat hem. Den vita med rosa på är från Ceannis, hittad på NK. Och den svarta (grafitgrå egentligen...) kudden med silverbroderade rundlar på är min absoluta favorit just nu. Den kom hem hit redan innan sommarsemestern och den har jag glömt att visa! Underbaraste nätbutiken Blackballoon kommer den ifrån, tack söta Jenny för det :) (Butiken har fraktfritt i oktober såg jag också...) Ett spännande märke med namnet My Hideaway.


Jag har ju länge haft svårt att hitta tavlor hem, jag vill inte bara köpa en bild för sakens skull... De får gärna ha en betydelse eller hitta hem under speciella omständigheter, vara en gåva eller ett minne... osv osv :) Men jag tröttnade på att aldrig hitta något, så över soffan hänger en (eller två faktiskt) nyhet från IKEA. Ett svartvitt fotografi på arkitektur. Passade mig perfekt. Och passade den randiga Bruka kudden som redan bodde i soffan ännu mer perfekt :) Här skall det fredagsmysas senare! Önskar er alla en fantastisk super duper fredag, så hörs vi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar