torsdag 24 november 2011

JULMARKNAD I SALTSJÖBADEN

Bild studio karin


En snabb titt in nu ikväll för att berätta om eftermiddagen som tillbringades på skolans julmarknad. Sexåringen var lyrisk att få visa sina pepparkakor som hon skulle sälja, hjärtat. Det var eld, julkransar, hemstöpta stearinljus, julgodis, bakverk, fiskdamm och en alldeles särskilt populär ponnyridning på en svart och en vit ponny. Så ljuvligt gulligt, men jag ville inte skrämma ponnyn med blixt så det blev ingen bild på den tyvärr. Jag köpte lite godis och drack varm glögg, och tror bestämt att jag har kickstartat min egen julkänsla hej vilt. Vill dela med mig av känslan, hoppas ni också blivit varma i julkläderna. Underbart :)




2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut! Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, kanske börjar man vänja sig lite vid att det ska bli jul nu... Ska nog leta upp en julmarknad att gå på kanske. Kram
    Yvonne

    SvaraRadera