söndag 20 november 2011

...OCH MER JULINSPIRATION HOS TINE K

Bild Tine K Home

Jag har precis avnjutit frukosten med smoothies, varmt te och tidningen i lugn och ro - bebben sover i vagnen ute på tur med en morgonpigg pappa :) - och hinner reflektera över att nu vill jag ha mer julstämning i huset! Har börjat vänja mig vid tanken nu att det skall upp kransar, fram med ljusstakar galore, och mysas till. Hittar dessa fina bilder från Tine K Home, som naturligtvis är Tines eget julpyntade hem. På borden står blandat alla sorters glasljusstakar och stormlyktor (eller sk hurricanes) och visst är det enkelt och effektfullt? Och ser ni den danska juleträdkvisten i kruka. En sån vill jag ha. Och lanternorna i fönstret... Och snälla tomten, när jag ändå håller på och önskar mig; i jul önskar jag mig ett hus med sådana vackra dörrar som syns i bakgrunden......



I ett annat rum står ett likaledes dekorerat bord, men i tvärtom skala i svart med mörkt färgat glas. Åh, nu ska vi ta och ge oss ut på en julinspirerad shoppingrunda tror jag. Ljus och någon liten blomma kanske? En lanterna i alla fall.... :)

1 kommentar: