lördag 17 december 2011

GOD JUL KÖKET ÖNSKAR KARIN...

Kollage studio karin



Så här på lördagmorgonen smyger jag in en liten stund för att önska er en trevlig helg! Ta det så lugnt det går sista helgen före jul. Alla must-do's och go-and-see's bara pallar upp på hög, och det är bara att hålla ut. Och hitta små luckor i vardagen, till exempel nu på morgonen. Jag själv tassar in i mitt kök, och sitter och finurlar en stund på vad köket önskar sig i jul. Och det är en brödrost för det fattas. Så med snyggaste brödrosten Dualit i botten tog sig ett helt kollage med önskeprylar fart! Oj vad köket önskade sig många saker :) Först och främst önskar sig köket ett nytt kök som ligger i ett hus med vackra spröjsade fönster som på bilden från Gubi... sen önskar sig köket en ny arbetslampa över diskbänken; den lilla Bestlite lampan (monteras som på Gubi bilden), vidare önskas en ny pendellampa över bordet från Original BTC, små brickor till barnens frukost från Svenskt Tenn, och när jag ändå önskar varför inte undertallrikar i tenn från samma ställe? Vidare ett förklade; detta med "if it fits a toaster I can cook it" (alla mina vänner skrattar här) passar bra. Och så i detta nu - en färsk levain och en latte. Ska gå och ta tag i de två sista önskningarna nu, pronto! Fin dag till alla :)



PS Vad vardagsrummet önskade sig visade jag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar