måndag 23 januari 2012

TOMT I MIN LOFTSÄNG

Bild studio karin


Ja, verkligheten kommer ikapp oss alla... Imorse åkte mina kära små skidlöss till flickor och "pappsen" hemåt Sverige, efter nästan fem veckor här i alphuset. Jag och bebben är kvar ett par dagar. Så nu blir det tomt i min loftsäng. Hela min familj samsas ju i detta chalet, så jag ritade huset med tre familjerum till mig och bröderna på nedervåningen. Och i varje familjerum designade jag en special-sänglösning liknande hotellrum för familjer. Sängen platsbyggdes sen av en lokal snickare. Compact living. Hjärterum stjärterum. Jag ritade en dubbelsäng under och ovanpå två liggande loftsängar i vinkel, som ett "L". Och nu är den tom. Men snart är vi alla här igen, sport eller påsk eller vad det nu blir! 




Bild favorit-i-repris på compact living temat... 4 härliga 90 bäddar i salig röra med dubbelsäng och loftsäng i vinkel. Bebben än så länge ingen egen säng, det får vi lösa när det blir dags :) Önskar er en trevlig start på måndagen, jag skall upp i backen en runda och sen väntar plocka-ihop-sig-efter-semestern-städ-och-tvätt.... kram 


1 kommentar:

  1. Vad fint! Smart med plats för hela familjen, vi har sängproblem i vår sommarstuga... skall kanske försöka nåt sånt här? Sara

    SvaraRadera