fredag 25 maj 2012

MIN UTEPLATS




En liten fredagshälsning till er också, jag delar med mig av lite bilder från min baksida och uteplats idag. Min bas är - ute som inne - vitt och vitt... Men jag blandar vitt i olika texturer och material så att det ska bli lite levande. Ribbor, olika kruktexturer, vita stenar, vita blommor... Till detta grått i kuddar och dynor - som sjunger med det grå i klipphällarna intill och de mjuka grå stenarna utlagda som dekor. Och som accenter ett raster i bleklila-lila och nästan svarta blommor. Den översta bilden med en svart blomma är ett nytt försök, en petunia. Får se hur den trivs hos mig? En liten trädgårdsmästare har jag med också, min ständige följeslagare Lillebror i trädgården, som tenderar att jobba i motsatt riktning i och för sig... Med dessa bilder önskar jag er en glad fredag!


Bilder studio karin

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt härlig fredag också! Från uteplatsen.

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Härliga bilder. // Sara

    SvaraRadera
  3. Precis sådana där svarta petunior planterade jag också häromdagen :) Visst är de fina! Så läckra.

    Hoppas din fredag också varit glad. Ha en härlig helg! /Linda

    SvaraRadera