måndag 7 maj 2012

PS EN TOKFIN UTEGUNGA ÄR TILLBAKA


Denna ljuvliga utegunga i rep fanns på Granit förra året. Och den såg jag i många vackra trädgårdar här i krokarna, och på husvisningar var det stört omöjligt att få med sig barnen hem från just dessa trädgårdar. De var loja och sköna i den mjuka gungstolen. Så jag slog till på två stycken då, förra våren, och jag vet att de sålde slut och folk var som galna i dem. Så ett tips om du missade dem då, så har de kommit tillbaka. Såg dem i Sickla.




Våra repgungor brukar hänga i balken du ser i taket utanför fönstret på denna sparade bild från landet. I sommar ska gungorna upp igen. (Och det då nybyggda staketet har kanske blivit silvergrått i år...) :) Åh vad jag längtar ut till landet känner jag nu...


Bild 1 Granit, 2 studio karin




1 kommentar:

  1. Underbara!

    Jag måste tydligen bygga tak också i sommar... :)

    SvaraRadera