fredag 22 juni 2012

GLAD MIDSOMMAR!



Glad Midsommar till er alla!

Hoppas ni har en finfin dag och njuter av sol och gott och allt vad ni förtjänar :)
Själv loggar jag ut och skall njuta av sol och salta bad, måsars skrän och barnens...skrän? I vilket fall är det familjetid och bloggen har midsommarpaus. Logga ut ni med, njut av dagarna så ses vi i nästa vecka igen :) Jag lämnar er med ett par finfina blombilder jag tog på Zetas när jag var där i veckan, vackert  värre med svarta och lila blommor överallt. Ha det gott!


Bild studio karin

7 kommentarer:

  1. Jättefina blommor!

    Nu äntligen finns bilder på resultatet med terrassmarkisen. Det blev en ljusgrå som du rekommenderade :) Tack igen!

    Glad midsommar! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar på dig med från en trogen läsare! Sara

    SvaraRadera
  3. Hej! Toppenblogg tycker jag!
    Skulle så gärna vilja att du berättade för mig vilka färgnummer det var på de vita väggarna som du beskrev för ett tag sedandet var även en grå nyans som du angav!
    Tacksam för all hjälp:)
    Bästa hälsningar Ewa-Maj Falk

    SvaraRadera
  4. Glad midsommar du med, tack för all inspiration du bjuder på. en toppenblogg!! :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Efter en långhelg bortrest tittar jag runt här, skönt att vara hemma igen! Hoppas du hade det bra med, hoppas det kommer fler inlägg innan sommarens uppehåll...
    mvh
    Kristina

    SvaraRadera
  6. Hej Karin,
    hoppas du haft en fin helg. Vill passa på att tacka för en inspirerande blogg och superbra tips! Bla det om terrasslasyr/olja har vi använt oss av.

    Jag skulle gärna se ett inlägg om olika altanräcken till olika husstilar. Själva har vi blivit med hus och då inte direkt den stilen vi tänkte oss... ;-) Bor numera i ett 80-tals sutteränghus med vit grund och ljusgrå träpanel. Ska göra om altanräcket men kommer inte på vad som kan passa till (och som inte blir klättringsfara). Hilfe...
    Allt gott!

    SvaraRadera
  7. Hej alla, tack tack, hoppas ni hade en finfin glad midsommar också!! :)

    Marie, jag har ett 80-talsradhus, och valde därför ett enkelt, ganska modernt ribbstaket. Då ribborna sitter så tätt har inte små barnfötter chans att klättra (foten får ej plats mellan ribborna). Du ser vad jag valt under kategorier i högerspalten, se Studio Karin - Mitt Hem Ute så ser du massa bilder på vårt staket. Lycka till!

    Karin

    SvaraRadera