lördag 25 augusti 2012

FARVÄL TILL SOMMAREN - ETT SISTA VYKORT FRÅN LANDET



Visst, vi har haft både jobbstart och skolstart och man har kommit in i höstsäsongen. Men det har alltjämt varit sommarmånaden augusti fortfarande... Jag bor kvar i skärgården och det har varit en av de bästa och varmaste augusti jag kan minnas. Sol varje dag och bad fortfarande. Men nu har vi sista helgen som boende här. Nu är det farväl till sommaren/sensommaren för detta året! Vi packar ihop lite smått i sommarstugan och jag har tankarna framåt på inredningsuppdrag, renoveringen hemma, husletande, bloggarna, nya skrivaruppdrag och mycket annat. Och barnen och alla aktiviteter som drar igång nu... Och just, ja, så är jag ju fortfarande hemma deltid med bebben som hunnit bli ett år i sommar. Jag hyllar sista helgen i sista sommarmånaden med en bildkavalkad från skärgårdsstället och denna gång visar jag glimtar från storstugan som ni inte sett, stranden och bryggorna. Tack för i år älskade landet :) (Men vi ses säkert några hösthelger!) Och er läsare ser jag i veckan igen, trevlig helg och hoppas ni tar vara på helgen!







1 kommentar:

  1. Vad fint och vad härligt det låter. Jag förstår varför ni dröjt er kvar. Några sista sommarbad är aldrig fel.

    SvaraRadera