söndag 19 augusti 2012

MINNEN AV SOL OCH SALTA BAD - LILLA BRUKET




Hej sköna söndag! Idag ska jag återvända till minnen av sol och salta bad, och drömma om lite hemmaspa. Nu är jag någonstans i gränslandet av att antingen vilja behålla de varma helgerna och vara utomhus - eller ser fram emot att kura och mysa hösthelger inomhus. Idag kommer ett tips om hur man kan kombinera båda :) I höst skall nämligen ett par nya favoriter få följa med för höstmys, ett par favoriter som just påminner om de fantastiska dagarna med sol och salta bad. Hemmaspaprodukter från L:a Bruket (Lilla Bruket), som jag provade första dagen i somras på vår strand med min älskade lilla följeslagare tätt intill. Vilka tider! Vännerna från My Tivoli har produkterna som jag provat.





Sol - check, salt hav - check, solreflexer i vattnet - check, pimpsten till fötterna - check, väldoft - check, välbefinnande - check, lycklig - check, vill inte att sommaren skall ta slut - check, tar med mig sommaren hem - check.




Lilla Brukets Tamptvål - Fotskrubb, handgjord och enbart ekologiska ingredienser som eteriska oljor blandat med pimsten - hemmalyx! Fötter som barnrumpor. Och doften sen!





Senast igår badade jag i havet. Men redan idag har en höststorm vänt vattnet så det blev kallt. Så nu blir det salta bad hemma i badkaret istället. Lilla Brukets saltbad med mynta. Så kan jag bada häslosamt salta bad hemma i stan också :) Doftar så fräscht.





Det ni, var min lilla söndagstreat till er, ta hand om er och njut. Skolstart och ekorrhjul nästa vecka. Kram kram



Bild studio karin




3 kommentarer:

  1. Detta var precis vad vi behövde så här innan vardagen drar igång på allvar! Tack för fina tips! kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Todelooo snäckan! Fiiina bilder! Jamen låna vad du vill snygging, nemas problemas! Och tack för senast, vad KUL det var:) Hoppas vi ses snart igen!!!

    KRAM

    P

    SvaraRadera
  3. Första gången som jag kikar in hos dig. Vilken fin blogg du har. Hit återvänder jag gärna. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera