fredag 28 september 2012

SHOPPA ÄKTA MATTOR :)



Heeej, jag får inte iväg så många inlägg per vecka nu. Internetstrul (utanpå renoveringsexil) är bara förnamnet. Men det ska jag ha löst till nästa vecka. Jag lämnar er istället med lite shoppingtröst. Eller är det bara jag som nätshoppar som tröst ;) Trodde inte det. Ni som suktar efter en ny (eller gammal antik) äkta matta till höstens myselimys-hem - ni skall passa på att dyka in på tidernas bästa matt-site som har höstrea! Kika in på Carpet Vista och dröm er bort. Eller stek plånboken och beställ en matta vetja :) Själv har jag dragit strecket vid 5 st äkta mattor hemma. Vardagsrumsmattan ovan (du ser fler bilder här) är den senaste. Hur när var gick det till? Men. Nu får det vara nog. Men en investering for life, det är det. Och gillar man inte sin äkta matta efter ett tag så har den vidare liv hos någon annan, endast en auktionsförsäljning bort. Briljant. Min matta på bilden ovan ligger för närvarande ihoprullad på vinden för att det renoveras hemma. Men jag längtar efter den sammetslena luggen och den fantastiskt vackra färgen. Spännande att se hur det blir hemma nu när det skett massa förnyelse under sommar och höst :) Kram o hej fredagskväll



Bild studio karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar