torsdag 25 oktober 2012

PÅ ÖPPNING AV NY INREDNINGSBUTIK - ZANDVOORT PREMIÄR



Hej och godkväll alla fina läsare! Jag har varit på galej och premiär av en ny inrednings "heaven" med alla de möbler, lampor, textilier och accessoarer som man kan tänkas vilja ha! Zandvoort hade ikväll öppningsfest för en ny jättebutik i Sickla Köpkvarter. Det är fantastisk inspiration, man rör sig in och ut mellan vackra uppbyggda rumsmiljöer stylade efter färg och och stil. Det är mycket grått. Och mer grått. Jag som älskar grått :) Ovan lite mingelfolk mellan väggarna, de urtjusiga industrifönstren som delar av rumsmiljöerna var min favorit. Snygga detaljer och accessoarer finns det gott om, den stora vintageklockan är så häftig. Och takarmaturen hade kunnat få följa med mig hem...




Dekorkuddar i dova trendiga toner, porslin, Housedoctor accessoarer, Tine K skärmar.... Ja det finns mycket snyggt!




En av ägarinnorna själv, gladaste Ulrika till vänster (tack, så trevligt det var!) och hennes vänninna E som också är min väninna. Världen är liten.




Jag fotade och fotade, det var så mycket. Detta är ett axplock och butiken bör besökas för att kunna ta in allt. Jag sorterar fortfarande intrycken... jag träffade en trevlig tjej som designade så fina smycken. Men de kommer i ett eget inlägg. Stort grattis till nya butiken, och vilken lyckad premiärfest!




Fantastisk kväll och nu är jag en mycket trött bloggerska slash inredningsarkitekt. Over and out :)



Bilder studio karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar