tisdag 25 december 2012

SLÖ JULDAG OCH KIKAR PÅ STYLINGFAVORITER



Hej på er, hoppas ni hade en fantastisk julafton igår! Jag tar det lugnt idag innan vi tar tag i alplivet som väntar, och självaste juldagen som skall firas med pompa senare idag. Ikväll. Jag öppnar datorn till frukost och bläddrar bland gamla inredningsfavoriter från 2012, och undrar vilka inspirationsgodbitar som jag tar med mig in i nästa år. In i nya huset. Ja, ooooj, vad det finns mycket att tänka på om jag tänker efter :O Men det låter jag ligga kvar längst bak i huvudet ett tag till, idag är jag så ledig så ledig, och bläddrar alltså bara strött bland favoriterna och suger i mig inspiration. Julbilderna från Housedoctors 2012 katalog känns helrätta, de landar som i bomull hos mig. Grått, stillsamt och vackert. Lägger in i bakhuvudet så det får puttra och gro. Med denna slöa myslediga känsla lämnar jag er, hoppas ni har en finfin juldag framför er :) kram





Bilder Housedoctor

2 kommentarer: