tisdag 29 januari 2013

MIN NYA SIDA I HUS & HEM




Hej Tisdag! Idag skulle jag ha besökt Hus & Hem's nya redaktion, för jag har ju blivit "med i tryck" och hamnar från och med januari i år i magasinet varje nummer. Jag har en spalt läsarfrågor, jätteroligt. Så nu ser flera hundratusen läsare mig i tryck, hisnande tanke. De första numren blev enkelsida, men från och med nr 4 (april) så blir det ett dubbeluppslag. Nummer 2 såg ut så här. Bilden uppe i högra hörnet har jag fått låna av begåvade fotografen Petra på House of Philia




Här är Petras bild, som hon lånade mig/ Hus & Hem. Stort tack Petra. Just den frågan handlade om att gömma teknik snyggt. Resten av frågorna och svaren ser ni längst bak i nuvarande Hus & Hem!



Bild 1 studio karin, 2 House of Philia


PS ... och ja, jag skrev ju att jag "skulle" till redaktionen idag, och som verbet indikerar så blir det alltså inte av. Två av tre sjuka barn hemma så här lassas det ut glass och omtanke istället för att få åka iväg och se en ny tidningsredaktion :/

11 kommentarer:

  1. Grattis! Ser fram emot att läsa!
    Och snygg, ny bild av dig här på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Ja tack tjejer, jättekul :)

    Och tack en extra gång Torslanda, ja jag har uppdaterat lite....

    SvaraRadera
  3. Hejja dig, tack det var snällt sagt :) kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul med nya sidan! Och tack för länk plus fin kommentar hos mig!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. Grattis vad roligt! Ska bli kul att läsa.

    SvaraRadera
  6. Hej, Snygga saker du visar (och gör). Tack. Caroline

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med er uppskattning :) Tack, jag är själv jättepeppad över sidan. Får hoppas att det blir bra framöver!
    kram

    SvaraRadera
  8. Älskar din blogg!! Du skriver på Hus och Hem att man når dig med läsarfrågorna på din hemsida och blogg. Hur gör man då? Mailar dig eller skriver frågan som en kommentar här i bloggen?

    Vänliga hälsningar

    /Helena

    SvaraRadera
  9. Du kan maila på karin @ studiokarin.se :)

    Kul att du älskar min blogg!! :)))

    SvaraRadera