söndag 24 mars 2013

MOT PÅSKEN



Hej käraste söndag, nu blir det påsklov! Larmet är påslaget, grannarna varslade, vi checkar ut från ekorrhjulet i två veckor. Påskriset var i år ett körsbärsris, det hann inte slå ut i blom, men väl med fina gröna knoppar och blad. Ljuvlig vårkänsla på det! Matgruppen som har fått flytta ut från köket (i vårt förra boende) står numer på paradplats i det stora burspråket intill vardagsrummet. Det gör oss lite lyckligare varje måltid tror jag bestämt. Så mina vänner, vi hörs när jag kommit fram och vi har kommit in i lunken. Ha det bra, kram på er.






Bild studio karin

4 kommentarer:

  1. Vill bara säga att jag anser att din blogg är totalt outstanding när det gäller inredningsbloggar i Sverige. Det är professionellt, klassiskt, tidlöst och professionellt igen. Du är så oerhört kompetent och pricksäker. Det är en fröjd att logga in och läsa vad du lägger upp. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya hem. Jag vet att det kommer att bli underbart och det skall bli en fröjd att få följa detta. Själv renoverar jag sakta men säkert (?) ett radhus från 1946 med allt vad det kan innebära.

    Vänliga hälsningar

    /Helena Wasling

    SvaraRadera
  2. Å tack Helena, det var sannerligen sköna, uppmuntrande ord!! Jättetack, du gjorde min dag tror jag :D Det är uppskattande läsare som du som är min drivkraft.

    Stor kram
    Karin

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte bara stämma in i lovhyllningarna. Jag gillar din blogg och gillar dina lösningar på arkitektoniska problem och din inredningsstil. Om det är någon som jag skulle vilja anlita som arkitekt för lite justeringar i mitt hus till exempel så är det ju helt klart du!
    Jag kommenterar alltför sällan, men läser alla dina bloggposter!

    Karin LG / karinssurvey (insta)

    SvaraRadera
  4. Tack Karin LG :D Ja, jag har ganska "tysta" läsare som inte kommenterar så mycket, för att vara så många. Men desto gladare blir jag när nån som du lämnar en liten kommentar! TAck, och verkligen kul att du gillar min stil och bloggen :)

    kram Karin

    SvaraRadera