onsdag 19 juni 2013

EN LITEN TUR TILL SKÄRGÅRDEN



Hej nästan-midsommar! Igår var jag på landet och det var en fröjd att vara där. Jag - och övriga familjemedlemmar - hade i helgen städat och fejjat och det har bättringsmålats och lyfts runt utemöbler. Det är redo inför sommaren. Och tänk så fridfullt och vackert det var när det var i ordninggjort och alla små husen på tomten visade sig från sin bästa sida. Och vad var anledningen att det var så piffat just igår?




Jo, det skulle plåtas. Trevliga och mycket duktiga stylisten Johanna hade tagit kontakt med mig för att fota vårt landställe. Med sig hade hon lika trevliga och duktiga fotografen Lina och ovan ser ni dem in action inne i mitt sovhus - friggeboden. (Dessa begåvade tjejers bloggar ser ni fr o m nu i länklistan)





Och visst ska man ha lite tur med plåtningar också? Smhi hotade med rengmoln i appen, men vår ö trotsade kaxigt vädergudarna och bjussade på strålande sol hela dagen. Friggeboden, surfstugan och brorsans större hus står i raka led i solen och blickar ut över havet och tänkte nog som jag: nu kan sommarlovet börja :)


Bild studio karin


PS Bilderna och reportaget lär dröja, ni vet det är låååååång löptid från att fota tills det dyker upp i något magasin. Ska bli spännande att se. Och tjejer - stort tack för igår

2 kommentarer:

  1. Heej
    Tack goa du för en underbar dag hos er!!!!!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Tack själv :D Det var sååå trevligt!
    kram

    SvaraRadera