fredag 6 september 2013

MOODBOARD FÖR INKÖP TILL MITT DRÖMBADRUM




Apropå att Zara Home skall öppna i Stockholm (som jag skrev i förra inlägget här), så är det första jag ska göra när jag har tid: att gå och känna och klämma på deras finfina handdukar! Enklaste sättet att lyxa till ditt badrum och ge dig själv lyxkänsla är ju att köpa fräscha handdukar. Själv ska jag fylla på min samlig grå handdukar som jag kör hårt med. Passar ju med varann oavsett vilken jag köper, och det ser inte udda ut när olika sortiment hänger framme. För vem har tid att samordna så att samma serie handdukar ligger framme? Jag kör en linje, grått och vitt och blandar hejvilt. Zara har så många fina mönster, med fransar, utan fransar, egyptisk bomull, ja jag vet inte vad. Jag kikade igenom sortimentet och lade genast ihop en liten önske-shoppinglista till mitt framtida badrum. Målbilden för mitt framtida drömbadrum har jag visat här, to die for snyggt. Just nu är mitt badrum en åttiotalstappning av ett badrum, och det skall inom sinom uppdateras till nutida standard. Med sekelskiftestouch så klart. Cararragolv, och så vill jag ha vägglampetter av min favoritsort - som ser ut som en riktig lampa, inte ett "badrumsrör" som lyser i ansiktet. Förutom carraran och lampan, så kommer alla accessoarer i moodboardet från Zara Home's badrumsprodukter/här. Alla skulle gärna få flytta hem till mitt blivande badrum alltså. Trevlig fredagkväll på er :)



Moodboard studio karin

2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt. Super bra smak du har! :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej, vart kommer lampan ifrån som är med ovan alt. den med svart skärm som du har med i din moodboard. Eller om du har förslag på någon liknande.
    Tack på förhand!
    //Åsa

    SvaraRadera