torsdag 12 december 2013

VACKER JULDEKOR




Hej luciavaka. Massa texter till Hus & Hem och ett 3D skiss inlägg som tog maratontid idag, utöver jultomtestök och luciatågsförberedelser, och så lite renovering på det. Phew. Jag slappnar är en stund innan luciavakan är över i detta hus, och jag gör det med att titta på finfin juldekor. Denna nätbutiken har blivit något av en favorit för mig, de har ett så säkert urval av riktigt snygga grejer. Mixat och matchat lite klassiskt och trendigt. Och lite annorlunda och egna saker, inte bara dussinvaror. Att det sen är så fint fotat gör ju inte saken sämre. De små bjällerringarna eller -hjärtan som i bilden ovan tycker jag är grymt snygga. Alla julsakerna skulle få bo hos mig om de ville, faktiskt. Visar er ett urval, i luciavakans sista skälvande minuter. Sen är det natt go vänner :) 




(Vita porslinskottar, sååå fina)









Bild Longcoast Living



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar