onsdag 31 december 2014

NYÅRSAFTON 2014



Gutes Rutsch! 
Eller en god rutsch, in i nya året alltså.
Tack för detta år, 2014.
Vad mycket som hände! 

Jag blev med egen arkitektstudio.
Jag har gjort så många trevliga uppdrag.
Jag trivs fortfarande med bloggen.
Jag byggde ut huset och det gör jag som tur är aldrig igen.
Jag ser med spänning på det nya
året 2015 och vad det skall föra med sig. 

Ni var många som läste.
Ni var många som gav mig uppdrag.
Ni var många som jag mötte på nätet som gav trevliga tillrop.
Alla människor jag mött under detta år 
- både i verkligheten och här inne på bloggen - 
ett stort TACK till er och inte minst önskar jag er ett riktigt, riktigt




Gott Nytt År!



Karin





PS det är inte jag, det är dottern i österrikisk folkdräkt ;)




Bild 1 här, 2 dottern i dirndl/ studio karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar