söndag 14 december 2014

TREDJE ADVENT



Hej Tredje Advent! Smyger in en snabbis här för att önska alla en fin tredje advent! I sedvanlig ordning är det favoriten Kubus-ljusstaken som sätter säsongstonen här hemma. Den hänger med och kläs ut i kostymer efter sommar-, påsk-, eller jultraditioner som ett dagisbarn haha. Så enligt tradition är det nu dags för den att ståta stolt med sina svarta plåtsiffror för advent, som jag fäster med brunt pappband (och jag har börjat se sådana bilder på nätet, waazaaa kom ihåg var ni såg det först!!! :))) ) Instant julkänsla får jag av den. Ta hand om er och håll er undan julstressen.
kram Karin


Bild studio karin


2 kommentarer:

  1. Jätte fin adventsljusstake! Får man härmas ;)
    Jag älskar adventsljusstakar och kan absolut tänka mig att ändra ..... mitt i december ...hihihi.
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst får man härmas. Den är redan härmad otaliga gånger ute på webben :)

      Radera