fredag 17 juni 2016

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG DET ÄR T-REX FÖDELSEDAG

 


Hej oh du alldeles speciella fredag! En femåring har vi i huset idag, min lilla bebis är visst inte bebis längre.... Lillebror, minstingen, vår minsta lilla medlem i familjen, är stor kille idag. T-Rex skulle bjudas på tårta och fantasifönstret är stort nog att rymma det mesta. Man får vara glad om man får ha en konversation med lillprinsen utan att en riddare/ drake/ T-Rex/ Starwarsgubbe som skall vara med i dialogen, gärna placerad bredvid tallriken. Fantastisk tid denna sagotid, som går alldeles för fort.




Och vad fick han då, lillprinsen? Jo...




.....ett eget rum! Äntligen! Han blev så rörd att han fällde en tår som generat torkades bort fortare än kvickt, lycklig, salig, oförmögen att ta in att hans rum hade gått från halvfärdig byggplats i osorterat kaos och allt-på-golvet-ordning till nästan-färdigt på en vecka, utan att han sett det! Jag tror jag blev lika lycklig som han, jag har nog alltid drömt om att ge bort ett rum :) Fortsättning följer när jag hunnit fotografera innehållet i den presenten.



Bild studio karin


1 kommentar:

  1. Tänk att få "ge bort ett rum"! Vilken underbar present. Underbar både att få ge, och att få ta emot.

    SvaraRadera