måndag 12 december 2016

JULDEKOR INSTAMOMENTS



Hallå där i decembermörkret! Ja, december flyter på i sin vanliga stil, det är barnens uppvisningar blandat med glöggkalas, det är jobb som samsas med luciatåg, och det är kunder som försöker nå igenom vabbfrånvaron. Lite same procedure as last year, som varje år, alltså. Jag försöker njuta och inte tappa bort mig i kalendern, och det fungerar ok hittills. Jag har inte hunnit fotografera fina julbilder och lägga in här, så ni får hålla tillgodo med lite bilder från min juldekor från instagramkontot. (Ni kan följa mig där om det blir för tyst här inne på bloggen. På insta brukar jag hinna med att lägga in en och annan bild i alla fall....) Allt gott och hej tomtegubbar på er, i morgon är det lucia!


Bilder studio karin via instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar