onsdag 17 juni 2015

TIDEN FLYGER



Hej! Nej jag har inte tagit sommarlov än, tvärtom. Det är glest mellan inläggen, men det betyder att det råder frenetiskt (annat) jobb bakom skärmen. Hemmaprojekt varvas med att hinna med att avsluta kunduppdrag inför sommaren, samtidigt hinner två familjemedlemmar fylla år i samma vecka som midsommarafton. Och så var det visst lite sommarlovsaktiviteter för barnen och logistik kring det. Så, det är tyst här på bloggen för att det är lite trångt att hinna allt  i dygnets 24 timmar. Tiden flyger fram just nu, inte bara pga jobb, utan jag slås av att det går vansinnigt fort i verkliga livet också. Jag har idag firat min yngste som blir stor kille idag, enligt honom själv. Enligt min mening är han bara nätt och jämt ute ur BabyBjörnen :) Paus, tack.




Bild studio karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar