måndag 8 oktober 2012

NYA SKRIVUPPDRAG OCH JULDUKNING



Hej nya vecka! Nya designuppdrag, nya kundmöten, nya artiklar. I helgen levererade jag en text till en artikelserie som kommer i Hus & Hem (själva magasinet alltså, inte nätet) från och med nyår. Så mer Inredningsarkitekt Karin alltså fast i printad version! Jag ska inte skriva texten här, för den kommer ju i januarinumret som kommer ut i mellandagarna. Men en tjuvtitt på ena bilden som jag har med i första artikeln visar jag; en favoritbild på en juldukning eller nyårsdukning. Det är det enkla som gör att det tilltalar mig. Och de fantastiskt söta renarna! Det är Mateus som står för bilden och dukningen.



De fina renarna gör hela dukningen, de är så fina! Älskar dem. Renarna - eller är det hjortar -  är från Housedoctor och de hittar här du hos My Tivoli - och bilden har jag lånat från deras hemFacebooksida och photoshoppat. (Originalet ser du här.) PS Tjejer dags att skapa en kategori för jul så att lata surfare som jag kan hitta snabbt ;) Sorry läsare about tidiga jultips, men jag har just levererat texten och hade massa jul i huvudet. Men nu är det ute. Kram o hej



Bild 1 Mateus, 2 My Tivoli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar