torsdag 22 januari 2015

STILRENA BESTICK



Hej! Så här dags på året så är det ju en hel del produktnyheter som dimper in i mailboxen. Inte allt faller mig på läppen - ganska lite faktiskt för ofta tycker jag inte bilderna är fina nog. Men danska Broste Copenhagen visar besticknyheter - där produkten i sig är snygg och dessutom fantastiskt vackert fotograferade. Så de visar jag idag. En hel serie bestick, i modern design, lanseras i butikerna i mars i år. Besticken kommer i färgerna Rose Gold (absoluta favoriten på bilderna), Black (svart så klart, inte helt min grej), och den klassiska vita metallen i både Full Satin och Full Mirror (dvs matta eller blanka). Vackert vardagsbestick i överkomliga priser. Jag tycker den stilrena formen på besticken kan göra sig mot både klassiskt och modernt porslin.










Bild Broste Copenhagen



2 kommentarer:

  1. De där guldiga var riktigt snygga!

    Ha en skön helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Fina bestick! Tack för en bra blog. Sett Hantverkarg 22 i Stockholm som är ute till försäljning? Häftigt boende!

    SvaraRadera