torsdag 5 mars 2015

MODERN LODGESTIL



Hej våren! Ena benet har gått vidare in i våren, andra benet står kvar i skidsäsongen och fjällstugor. Ett litet sug av Ski lodge sveper över mig, inredningslusten väcktes till liv igen av att en vän har blivit med modernt hus i Åre. Blivande grånad träpanel och raka arkitektiga linjer som inbjuder till inredning av modernt slag. Modern fjällstil funderar jag på... hur skulle det se ut? Jag har sett detta hus på nätet och jag tycker det mycket väl motsvarar fjällmyset man vill åt, men i en snygg modern tolkning av mer old school fjällstil. Moderna möbler och färgskala, men ändå med den rätta känslan av lodge och mys.






Speciellt uteplatsen vill jag ha. Och vardagsrummet. Och sovrummet. Lovely. Lovely interiör for a lovely lady. Bilder Aerin Lauder för amerikanska Vogue. Fler bilder ser du här.





Bild via Vogue.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar