onsdag 4 juli 2018

HÖGA TWOTONE GARDINER



Så här ett par dagar in i juli, har jag lite tid över. Vi har inte lämnat hemmet för semestervistet än, och jag är precis så där lagom utvilad att jag kan formulera tankar kring projekt här hemma... Som nya gardiner. Helhöga gardiner med avvikande nyans på nederdelen kikar jag på idag. Linnevit och linnegrå, matchar fint. Denna typ av gardin har ganska tätt tyg, och är inte så skir som den vanliga linnegardinen. Detta är för rum där man vill ha mer klädda gardiner, mer textur och inte så genomsiktigt. Själv skulle jag kunna tänka mig sådana i sovrummet. Helst skulle den höga fållen gå i exakt samma höjd som väggpanelerna om sådana fanns. Inspo på gardiner och att hålla solljuset ute på ett vackert sätt idag alltså. Enjoy!








Bilder via pinterest




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar