onsdag 22 december 2010

NYA HÄRLIGA VINTERREPORTAGE I SKÖNA HEM


Bild Sköna hem

Hittade ett nästan nytt publicerat inredningsreportage på Sköna hem-webben, så det dyker nog upp i nästa tidning då. Det är en modedirektör i Danmark (så klart) med ett extremt vackert hus. Fasaden och dessa fönsterspröjs är ju to die for, kan man säga.



Mannen bor här med sin 15-årige son så det är väldigt maskulint. Jag hade för egen del slängt in ett par antika mattor i färg, är lite svag för det just nu.


Klassiker-kombon vitt-svart-trä.


Svartvitt gör sig ju som alltid väldigt grafiskt snyggt på bild. Men jag själv vill ha lite färgkuddar och tavlor hemma.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tycker verkligen att din blogg är toppen! Det finns ofta en massa bra tips och den är inte så "puttinuttig" som de flesta andra inredningsbloggar tycks vara... Mailade ju dig för en tid sedan med fråga om man kunde boka dig för lite hjälp hemma! Du svarade att det gick bra men jag har inte återkommit. Det är inte av oartighet utan av tidsbrist. Jag hoppas kunna ta nya tag efter jul och nyår... God Jul and keep up the good work, gärna med bilder från ditt hem som jag tycker är verkligen inspirerande (är nyfiken på hur ditt kök ser ut...) Mvh
    Anna-Klara

    SvaraRadera
  2. Hej, roligt att du verkligen gillar bloggen Anna-Klara. Inga problem, jag har jämna förfrågningar och det tar ofta långt mellan förfrågningar och uppdrag så det är inga konstigheter. du är så välkommen att höra av dig. Mitt kök skymtar du i inlägget http://studiokarin.blogspot.com/2010/09/i-mitt-kok.html
    men jag har inget stänkskydd än, så det är inte klart :/
    God jul till er båda :)))

    karin

    SvaraRadera