torsdag 22 december 2011

PÅ PLATS I ALPERNA


 Bild studio karin

Hej vänner! Jag har inte övergivit er. Men tre små barn, varav en är en liten bebis, skolavslutningsvecka, dubbelbloggning, packa för en månad i alperna, helt vanlig julklappstress, och arkitektuppdrag gjorde att bloggen stod still ett par dar. Men nu är jag på plats i Alperna, jag vaknar idag upp i huset jag har ritat själv :) Om jag gluttar ut genom linnegardinen på bergen så öser snön ned, bådar gott. Jag har ingen kamera än, så jag bjuder på några bilder från förra året.


Ni som läst mig länge känner igen huset, jag ritade det för tre år sedan och det ser ut så här i hallen. Dubbel höjd med en modern tolkning av folklore-entresol-bro från ett sovrum över till ett badrum ovanför entredörren. Dubbel takhöjd som man kan njuta av så fort man kommer in. Jag känner julefriden sänka sig och jag är så lycklig på plats med bebben. Väntar in övrig familj som åker bil, ska kika in här lite oftare än vad jag hann med hemma. Stor kram!

1 kommentar: