onsdag 21 mars 2018

WALK IN CLOSET FÖR EN MAN



Hej onsdag! Dagarna flyter på och vi arbetar med våra uppdrag här på Studio Karin. Jag hinner inte göra inlägg i den mån jag vill, men ibland faller andan på och jag kan dela med mig av vad vi jobbar med. En vindsvåning från scratch och sågspån har vi nyss gjort. I den ritade vi bland annat in en walk-in-closet för mannen som äger våningen. Det blev väldigt maskulint och vi valde färger som svart, grått, läder och trä. Det blev en mix av platsbyggda hyllor och Ikea-skåp. Bland annat har jag ritat en byrå-sektion som består av Ikea-köksmoduler och lådor, och så använder man det som en de luxe stor byrå. Svarta fronter valde vi, med läderbeslag från Superfront. Våningen har plankgolv, även i walk-in-closet, men vi mjukade upp estetiken med att ha en lös matta, en sisalmatta.


 


Lite detaljer är spegel Tati, och en sammetspuff att lägga kläder eller sitta på från Oscar & Clothilde. Krok här, takspot här, väggarmatur här. Önskar er en fortsatt trevlig dag!




Ritningar studio karin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar