fredag 8 oktober 2010

PINK PROJECT


 Tavla studio karin

Rosa bandet kampanj!

På fantastiskt initiativ av Inredningsbloggen och Hemmariket uppmanas alla bloggare att stödja kampanjen Rosa bandet genom att visa sin personliga - ROSA - stil. Jag antar utmaningen. Och AC min kära vän (som jobbar på Cancerfonden och är ansvarig för sponsringen av Rosa bandet / galan, this is for you du gör mig stolt)! Mitt personliga bidrag blir en tavla jag har gjort på min hund Disa, med låttext lånad av Chris Cornell.  Tavlan finns bara i datorn, så mitt personliga kollage blir i soffan i vardagsrummet med aaaaaaaaaalla rosa kuddar och en photoshoppad Disa-tavla. Lägg märke till att vovven har rosa bröst på bilden :)





AC, vi ses imorgon, alla ni andra stöd kampen ni med!

God kväll// rosa karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar