söndag 10 oktober 2010

ELD OCH VATTEN


 Bild Eklund Sthlm NY

Söndags-bostadssurfar...

Sitter och bostadssurfar när jag idag hittar detta i mitt område. Ah! Eldstad och gigantiskt relaxrum med en inomhuspool. Jag trodde inte jag var en "inomhus-pool-människa" men ser det ut så här kan det tänkas kanske. Härligt med upplevelsekontrasten mellan den grova eldstaden och den ljusa poolen i mosaik. Jag hade nog fyllt rummet med lite mer loungemöbler, så att man kunde "lounga" ihop med familjen eller vännerna här.






Härligt härligt. Men hur blir det egentligen med klorlukten inomhus? Den varma fukten? Tror kanske att jag inte är en inomhuspool-människa innerst inne, men man blir ju onekligen nyfiken.

Ha en trevlig Söndag!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Va kul att du hittat till min blogg! Jag har följt din sedan början:-)

    För ett bra tag sedan inredde jag ett hus med inomhuspool inför försäljning. Det luktade väldigt mycket klor och det var träpanel i furu överallt. En bastu med andra ord:-) Huset du hittat känns betydlig mer lyxigt!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera