tisdag 8 januari 2013

INREDNINGSARKITEKT MED SLÄCKT ARKITEKTLAMPA



Jag vet att det är arbetsvecka, jag vet att det är nytt år och allt det där. Men jag fortsätter att hämta kraft inför det nya året här i min alpbubbla, drar ett par offpistrepor bakom berget och rundar av med apfelstrudel och latte macchiato. Eget företagande är ju som bekant något man har med sig 24-7 hela året, så nu ska jag verkligen passa på att vajra tillbaka alla trådar där de ska vara och vila alla hörn i huvudet ordentligt innan jag drar igång CADprogram, ritningar, kundbesök, bygglovsförfrågningar, utbyggnader, tillbyggnader, inredningsuppdrag och allt det där fina och roliga som jag får i uppdrag för att jag valde denna utbildning och yrke för snart..... femton år sen! Här är arkitektlampan släckt idag. Denna fina bild ovan, med just en sk arkitektlampa kommer från Lampe Gras/ Artilleriet. Träväggen i bakgrunden hade jag gärna copy paste hit rakt in i vårt chalet. Kram på er, hoppas ni har det bra därhemma


Bild via Artilleriet

2 kommentarer:

  1. Mysigt det låter som du har det i snön...mysig bild också, den skrivmaskinen hade jag gärna haft.

    SvaraRadera
  2. Ja tack, jag har det mysigt :) Visst var den fin!

    mvh Karin

    SvaraRadera