fredag 25 april 2014

LITE PRODUKTER BÖRJAR KOMMA PÅ PLATS I STUDION



Hallå i vårsolen! Fredag och allt, och i studion har jag inte bara hunnit med mitt första bokade kundbesök, det har även börjat dyka upp lite produkter för försäljning i vår studio slash showroom :) Tanken är att de produkter vi jobbar med i våra projekt skall finnas till försäljning också. Elin har med sig porslin i bästa ostindiefararstil, vackert kinesiskt blåvitt porslin. Krukor och urnor som jag älskar! Funderar på att ha en sån här fin drakurna med lock med mig hem idag... Prissätts just nu, kontakta Stolen. nu  för priser. Finfina draken, en är tjingad av mig :)))



Älskar att den kreativa miljön växer fram, lite tygprover har letat sig hit. Och fler alternativ på krukor.




Min :) En tipp topp fredag önskar jag er!




Bild studio karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar