torsdag 8 februari 2018

INSPIRATION OCH STILSTUDIE



Hej torsdag! Denna vecka jobbar vi på i studion med flera designförslag, det är både köksinredningar och inredningsförslag för vardagsrum som vi håller på med. I min inspirationstur på nätet så finner jag - återigen - till de snygga animerade bilderna som har avsändare Oscar Properties/ Alexander White. Love it. Färgskala, möbelval, love it. Jag gillar att grön har tagit lite mer plats efter den så dominanta accentfärgen blå förra året, och jag gillar att det har rört sig lite mer åt det varmare mjukare hållet i den grå skalan. Mer greige. Träslagen är mörka och det faller så klart i enighet med det lite mer beige-bruna som vi ser komma in i interiörerna igen.




Trärena ramar har jag sett mycket av också, som gör trämöblerna sällskap. Snyggt. Snoopy lampan från Flos, på skrivbordet, är en ikon och klassiker väl värd sin investering. Ja, det var inspiration för mitt eget höga nöjes skull idag, och för de projekt vi håller på med. Hoppas ni gillar det med.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar