fredag 19 september 2014

FINASTE CAFÉET - FREDAGSTIPS



Hej fredag! I veckan var jag och tittade på ett uppdrag i stan, och efter det så gick jag på inspirationstripp till Vetkatten i Stockholm. De har renoverats (och håller fortfarande på ser det ut som), men de delar som är klara är bara så fina. Jag tog ett par flummiga mobilbilder som egentligen inte gör interiören rättvisa, men jag visar dem ändå här idag i mitt cyberbibliotek för framtida uppdragsinspiration. Vita väggar, grå snickerier, mässingsdetaljer, stolar av blandad kompott i trärent och svart, ja, det var inte mycket som inte föll mig på läppen i konceptet :)




Grymt vackert tak med enkla mässingsarmaturer. Och den där kommoden inne på wc, den vill jag ha hemma! Snickeriritning på en sån blir det ja tack. Och när det nu ändå är fredag så önskar jag er kaffe och kanelbulle ovanpå vackra interiörupplevelser! kram på er



Bild studio karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar