tisdag 2 september 2014

HYPERMODERN ARKITEKTONISK UPPLEVELSE



Hej! Bostadssurfar brukar jag visa på helgen, men i lördags satt jag och valde mellan att visa den jag visade (här), och denna hypermoderna arkitektoniska upplevelse. Något helt utöver det vanliga. Jag kan inte vänta tills nästa lördag att visa den, så jag trotsar alla (inre) bloggstrukturer och visar den en helt vanlig tisdag. Denna moderna pärla går helt i betong och raka linjer, och har en enda temafärg. I o f s är inte orange min favoritfärg tyvärr, men det genomgående konceptet att plocka upp temafärgen här och var (möbeldetaljer, kök, badrum) är slående effektivt när man vill skapa ett modernt inrett boende. Strömlinjeformat och enkla, få men exklusiva val är nyckeln till konceptet här. Uteplatsen mot vattnet ovan.



Genialisk uteplats under pergolatak som är en del av arkitekturen.




Solsidan IRL.








 Visst är det en upplevelse! Hela annonsen ser du här.




Bild via hemnet








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar