lördag 15 november 2014

CIRKUSGLÄDJE OCH EN MYCKET SPECIELL HATT



Hej lördag! Igår hade jag den stora äran att få vara inbjuden på kalas med cirkuspompa och ståt. Det var ballonger i taket, ljusskyltar som blinkade och sken, godisväggar och popcornmaskiner, och alltihop började med ett mycket välbekant sagotåg. Jajamen, festlokalen var Junibacken, och den har man ju upplevt med barnen i dagsljus. Men aldrig i nattens magiska skepnad och glöd! Helt fenomenal festlokal. Feststämningen satt liksom i väggarna. Att jag var där för att fira världens gladaste tjej och hennes doktorshatt gjorde inte saken sämre. En tjej som matchar ljusskenet och magin i lokalen helt perfekt, och en tjej som garanterat är den enda i världen som har med mig i sin tacklista längst bak i doktorsavhandlingen. Tacklistan kvalade jag för övrigt inte in på pga min kunskap i molekylärbiologi, utan just för avsaknaden av denna haha! Älskar't. Några snapshots från denna finfina festlokal blir det idag, och med det önskar jag er alla en lika trevlig kväll som jag hade igår!






Stort grattis Dr Tove :) 




Bild studio karin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar