söndag 15 november 2015

STARTSKOTTET FÖR JULINSPIRATIONEN



Hej Söndag! Nu bloggen, får det bli lite mer julinspiration äntligen! Inte att misstolkas som att det dekoreras hemma dock. Nej, det är inte på långt när dags för att juldekorera hemma hos mig än, men man måste ligga steget före och planera lite så klart. Kika på bilder och låta sig inspireras och kanske planera något inköp. Och i studion skall vi ha vårt julevent om två veckor, så här måste julplaneras. Jag älskar juldekorationer, och jag börjar gärna med att strosa runt i denna butik. Svenskt Tenn, med juldekorationer man älskar att fingra på och betrakta, och inköp som varar längre än just för denna julen. Slit och släng är ju inte min melodi så kitschgrejer brukar det inte bli mycket med här. Inspektionsrunda hann jag med igår, och det var ganska många saker som hamnade på önskelistan. Ett litet axplock av finfina saker på bilderna ovan. Trevlig söndag på er!



Bild via Svenskt Tenn


2 kommentarer: