tisdag 22 mars 2016

PÅSKINSPIRATION 2016



Jag hade tänkt att jag skulle hinna med lite påskinspiration, det är ju skarpt läge i helgen redan! Jag ligger ohjälpligt efter med påskpyntet hemma, jag har inte hunnit pynta alls! Men det brukar ta sig på vår påskvistelse borta, med både ägg och blommor och ris. Svartvitt och grå påsk är inget för mig, jag kör nog på min vanliga blekrosa och blå accent.... Fantastiskt vacker pastellkombo i vasen ovan, med körsbärskvistar som kröner verket. Lovely. En sådan installation skulle passa förra årets påskris perfekt, om jag hittar det i matkällaren. Jojo, jag har sparat påskfjädrarna, mest för att jag var så nöjd med färgen, och att jag samtidigt prickat in årets påsktrend var-medveten-om-att-fjädrar-innebär-fågellidane är helt och hållet en slump. Kram på er, mer påskinspo i morgon.



Bild 1 här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar