söndag 3 november 2013

KLASSISK ÖPPEN SPIS



Hej! Idag hade jag så gärna suttit framför en stor brasa, alltså stor på riktigt. En larger than life öppen spis, en Grand Fireplace, ingen liten yttepytte vedholk av standardmått. Jag håller på med ett fantastiskt projekt , en familjevilla med allt annat än standardmått, där man skall installera just en grand fireplace. Så här kommer lite inspo för mig i jobbet samt en önskan om att jag satt framför en sån här just nu. Varmt å gött hade det varit. 




En schysst stor kantig öppen spis. Älskar den. Gillar att den är ganska modest och modern och kantig, men ändå ger klart klassiska vibbar med den finfina spiselhyllan (=marmorprofilen som utgör hyllan som "ligger ovanpå" själva öppna spisen). Love it! Och det är väl där jag skulle krypa upp i detta nu :)  Trevlig Söndag på er!


Bild 1 pinterest, 2 hittad här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar