Välkommen hem. Och bort igen. Likt en skygg katt ränner jag fram och tillbaka mellan hemmet och landet. Lite övergångsvecka och landet-och-hemma-pendling blir det alltid under sommarlovets sista självande dagar.
Ja, är det månne dags att skaka igång datorn och uppdragen och bloggen igen... Skaka av sig sanden, duscha av saltvattnet, leta fram mascaran och kika efter hur det står till i projekten och landa i stan-hemmet. Mnja, denna vecka kör jag både och, landet och hemma omvartannat, vägrar släppa taget helt och låter mig bara vaggas lite försiktigt in i arbetslivet igen. En vecka sommarlov till har barnen, och jag tar efter dem. Både land och stan, det får villaobjektet ovan demonstrera, fantastiskt spännande arkitektur av vår store starchitect Gert Wingårdh till salu på hemnet just nu. Alla bilder ser du här, framförallt de exteriöra bilderna är spännande tycker jag.

































