fredag 8 april 2011

TAPET OCH WALLSTICKERS


 Bild Ferm living

Äntligen fredag!! Hittade dessa fina bilder från Ferm Living och måste bara lägga in dem. Ovan en nyhet, en tapet i harlekinmönster. Ferm living har extremt snyggt stylade produktbilder, så jag lägger in några extra fina fast än det inte är nyheter alltihop. Tapeter och wallstickers från Ferm Living kan man klicka hem på nätbutiken Favoritsaker.



Så sjukt snygga bilder. Danskar kan det här med styling och stilleben...


Jag är inte ett jättestort fan av wallstickers. Det sades när de kom för ett par år sedan att det skulle vara så lätt att ändra, och ta ned etc. Men jag hade en stor kurbits som kom då (Hanna Wernings kurbits kiss) och när jag skulle ta ned den ett par år senare följde hela färgen med... Så det är nog lite som att tapetsera, väggen måste ändå göras om när man tröttnat. Men stickers är naturligtvis lätt att få på plats, och det är ju en bonus!



Jag gillar bilden, men jag hade nog gillat den mer utan stickers...



Vitt svart och trärent, funkar alltid grafiskt på bild!

2 kommentarer:

  1. Ja, Ferm Living kan verkligen det här med produktbilder! Grymt fina!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Riktigt snygga! Jag har ofta hittat fina tapeter hos dem men inte i de "rätta" färgerna. Synd...

    SvaraRadera